با بارش برف و آماده شدن کوه‌های اطراف ارومیه برای انحام تفریح‌های زمستانی، مردم برای گذران روزهای تعطیل به تیوب‌سواری در خوشاکو و دیگر ارتفاعات این شهر می‌روند.

به گزارش همشهری، در روزهای سرد زمستانی و در هوایی که گاه آفتابی و سوزناک است و گاهی هم ابری و خشمناک، نوع تفریح‌ها و خوشگذرانی‌های روزانه مردم نیز متفاوت می‌شود.

بارش برف و آماده شدن ارتفاعات اطراف شهر ارومیه برای انجام ورزش‌ها و تفریحات زمستانی، موجب شده تا این روزها کوه‌های اطراف شهر به ویژه در ارتفاعات خوشاکو مناظر زیبایی از تفریح مردم از هر قشر و سنی به چشم بیاید.

تیوب سواری یکی از تفریح‌های مردم است که هرچند در برخی مواقع با مخاطرات جدی برای جان آن‌ها نیز همراه می‌شود اما با توجه به هزینه پایین و عمومیت داشتن این تفریح، در کوه‌های دارای فضای مناسب نظیر خوشاکو ارومیه انجام می‌شود.

جوانان و نوجوانان به عنوان مخاطب اصلی این ورزش هستند و دیگر نفرات حاضر نیز به تماشا و تشویق آن‌ها مشغول. افرادی که برای ساعاتی فارغ از رنج‌های زندگی روزمره، به دنبال تفریح و ترشح آدرنالین خالص در کوه‌های سر به فلک کشیده و طبیعت زیبای اطراف ارومیه آمده‌اند و به خوشگذرانی سالم و تفریح مشغول هستند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha